Våga gå ut själv

Här lägger vi upp egenpublicerade artiklar och recensioner, skriv rec i rubriken om det är en recension

Moderators: Vincent, Byron

Re: Våga gå ut själv

Postby cassis on Fri Jul 23, 2010 8:14 pm

Vilken del av Sverige bor du Cassis ? Själv bor jag i Östergötland.

Du kanske har lust att hänga med ut och supa lite vatten/cola nån gång ? =D

Folk blir verkligen provocerade av att man väljer att inte dricka. Valde att vara helt nykter en midsommar och många blev helt ställda. Sen tror jag inte du behöver vara så oroligt med öppnandet. Sitter man med vatten/läsk hela kvällen så är risken stor att många stör sig på det, säger nåt och därmed öppnar dig även om det inte var deras mening..

Jag är stockholmare, så det blir lite svårare! Om vi skulle råka befinna oss på samma ställe är jag garanterat på dock =)

Slutade dricka över huvud taget för tre och ett halvt år sedan, folk har fortfarande inte accepterat det i min umgängeskrets! Så trångsynta :P
Om man själv tror att man inte är attraktiv, dvs om man skäms för sig själv, hur man ser ut och vad man ägnar sig åt, är det omöjligt att utstråla det som är attraktivt. Då återstår manipulation eller en träklubba om man vill ligga.
-Jester
cassis
Champion
Champion

Postby Shout on Sat Jul 31, 2010 2:38 pm

Så Sant, Grym artikel. Gick ut själv igår och även om det inte var den bästa kvällen så gav det desto mer. Mycket lärorikt/utvecklande att gå ut själv utan stöd från polarna och det är kul dessutom.
Shout
Enthusiast
Enthusiast

Postby Lifelike on Sat Jul 31, 2010 5:00 pm

Det känns så himla skönt att se så många kämpa med samma som en själv gör. Eftersom alla polarna ä upptagna ikväll, så funderar jag på o ta tillfället i akt..klubben vet jag inte om jag fixar, men en lite mindre pub skulle nog funka. Gå in, ta en öl o chilla. Får man tillfälle, så tar man det, om inte så va det bättre än o sitta hemma. :)
Lifelike
Enthusiast
Enthusiast

Postby Zippo on Sun Aug 08, 2010 10:16 pm

Stämmer faktiskt bra där, de gånger när jag har gått på hemmafester själv, har varit bland dem roligaste kvällarna i mitt liv.
Man har inte kompisarna som "drar" tillbaka en och dylikt, ska def. pröva detta inom snart!
Zippo
Hero
Hero

Postby slime on Tue Aug 17, 2010 4:10 pm

Imorgon kommer jag att för första gången att gå ut själv det finns inga tvivel på det.
Om det visar sig att det går bättre då kommer jag att gå ut själv cirka två gånger i veckan och en med kompisarna vilket ger mig tre utgångar i veckan.
Time to win!
Allt man inte dör av blir man starkare av.

Självutvecklingen går före allt -Kräftan
slime
Hero
Hero

Postby Lifelike on Tue Aug 17, 2010 11:46 pm

Sedan jag skrev, så har jag gått ut själv minst 5 ggr. O det har varit mycket roligare än att gå ut i grupp, dock rätt läskigt varje gång. Men man är helt enkelt mer öppen när man är själv, man är så illa tvungen. Mer mottaglig för situationer och lyhörd. Det blir lättare för var gång också.. Jag har alla gånger hittills hittat någon ny att hänga med, killar som tjejer. Det har gått så långt så att jag till och med nekat att gå ut i grupp för de håller mig tillbaka. Som ensam kan man glida runt lite som man vill, inget ansvar för de andra.
Lifelike
Enthusiast
Enthusiast

Postby Toberi on Thu Sep 02, 2010 12:24 pm

Även om det är länge sen någon skrev här sist så tänkte jag att jag kan skriva här ändå. Jag har inte gått ut i mitt liv förrän fram till någon vecka sen. Då började jag gå ut själv för att köra streetgame på helgerna. Varför? Jo dels för att det känns som att det går mycket fortare att köra game när tjejerna har alkohol i blodet och det är helt naturligt att prata med andra, nyfikna människor då. Jag har valt att inte gå ut med någon för att jag vill inte känna press eller som att jag måste bevisa något för andra, iaf inte nu när jag är nybörjare... Jag ser absolut inget fel eller hinder till att gå ut själv om man har möjlighet till det.=)
Mitt första F-CLOSE som pua! - http://www.lifeasapua.blogg.se

Jag dejtar endast cougars/MILFS...
Toberi
Guru
Guru

Postby zocstyle on Thu Sep 02, 2010 12:58 pm

När tjejer är ute har de ofta ett ganska högt state redan. När du väl trängt in i deras bubbla är det lätt att hålla sig kvar, så länge de har roligt.
zocstyle
Seducer
Seducer

Postby BigTasty on Thu Sep 02, 2010 5:15 pm

Jag har bestämt mig! Ska nu in till stan och daygamea och prata så mycket med olika folk som möjligt, unga som gamla, kvinnor som män. Ska inte stå och stampa på samma nybörjar ställe hela tiden, måste och framförallt SKA utvecklas!

Notera att jag är ny inom det är med seduction och att jag är 17år (inget hinder eller ursäkt).

Wish me goodluck!
BigTasty
Champion
Champion

Postby Toberi on Fri Sep 03, 2010 12:38 am

BigTasty
Lycka till hörrududu! Känslan när man lyckas få ett #-close, k-close eller f-close med hjälp av det man lärt sig... Den är obeskrivlig, som att sväva på moln =)

Toberi
Guru
Guru

Postby Tjomme on Fri Sep 03, 2010 12:43 am

BigTasty wrote:Jag har bestämt mig! Ska nu in till stan och daygamea och prata så mycket med olika folk som möjligt, unga som gamla, kvinnor som män. Ska inte stå och stampa på samma nybörjar ställe hela tiden, måste och framförallt SKA utvecklas!

Notera att jag är ny inom det är med seduction och att jag är 17år (inget hinder eller ursäkt).

Wish me goodluck!

Det är många som börjar när de är 17 år eller tidigare och flera som lyckas bra, med mycket hårt arbete såklart. Day-game är riktigt skoj och kan snabbt ge resultat när du satsar :) Kör hårt!
Tjomme
Master
Master

Postby Toberi on Fri Sep 03, 2010 12:57 am

Tjomme wrote:Day-game är riktigt skoj och kan snabbt ge resultat när du satsar :) Kör hårt!

Jag håller med om att daygame är riktigt roligt men har du exempel från dig själv om hur du lyckades snabbt på daygame? Känns som att det är lättare på night game eller på uteställen då det är mer "okej" att prata med nytt folk...

Toberi
Guru
Guru

Postby Tjomme on Fri Sep 03, 2010 1:04 am

Toberi wrote:
Tjomme wrote:Day-game är riktigt skoj och kan snabbt ge resultat när du satsar :) Kör hårt!

Jag håller med om att daygame är riktigt roligt men har du exempel från dig själv om hur du lyckades snabbt på daygame? Känns som att det är lättare på night game eller på uteställen då det är mer "okej" att prata med nytt folk...

Här skrev jag hur jag gillar att göra:
viewtopic.php?f=3&t=4&start=270#p59903

Detta är också något jag lärt ut till många andra, både totala nybörjare och gamla rävar har fått dejter med denna metod :) Det går jättebra att göra det hela med din egna personliga twist också om du känner för det, bara att prova dig fram.
Tjomme
Master
Master

Postby BigTasty on Fri Sep 03, 2010 8:36 pm

Shit va kul jag hade igår! Jag gjorde ingenting speciellt, förutom att prata med folk, tänk att det kan va så kul.

Iallafall, drog mig in till stan och kikade förbi en videobutik ifall jag kunde hitta en target där, helt tomt på stället. Kollar på klockan och ser att det är 30min kvar tills affärerna stänger, så jag bestämer mig för att gå till en klädesbutik som jag gillar för att prata med en personalkille vid skjortorna för att få upp mitt state eller vad det heter. Står där och snackar och har kul med killen i ca 20min, vilket självklart slutar med att han lägger undan en skjorta åt mig som jag dagen efter kommer och köper =)
Butiken stänger och jag bestämmer mig för att ta en promenad runt stan, bara så där för att jag är så glad och uppvirrad! Går som sagt runt till stan och har som destination filmbutiken som jag va i innan, påvägen ler jag och hälsar på alla människor som går förbi mig - allmänt glad bara =D!
Inne i butiken hittar jag min target, en tjej som är drygt 10år äldre än mig (25-27). Ställer mig brevid henne vid en filmhylla och kollar ner i en film. Tänkte att det är nu eller aldrig om jag överhuvudtaget ska utvecklas ett enda dugg, så jag vänder mig mot henne och säger "Den här filmen jag tycker du ska hyra! sjuktbra film!" Hon blir smått förvånad och säger något som jag inte kommer ihåg. Vi byter plats och jag läser filmen som hon läste och hon tvärtom. Jag småflinar lite när jag läser filmen och hon säger att hon höll med mig om att min film verkade bra. Därefter frågar hon om jag sett den och vi börjar små prata lite.
Efter en stunds pratande kommer en jämnårig man fram och frågar om sin älskling har hittat någon film.
Fan. Aja, det va iallafall väldigt nyttiga 5minuter för mig!

En annan sak som är värd att tillägga. Jag hade bra hållning hela tiden, alltså rak rygg och upp med nacken. Konstant leende. Fan vilken bra respons man fick av det! Ska hädanefter gå runt och lee och ha bra hållning!
BigTasty
Champion
Champion

Postby Toberi on Sat Sep 04, 2010 1:36 am

BigTasty
Ge dig själv någon vecka eller månad så kommer du lyckas #-closea ditt target när hennes älskling står bredvid. Rätt upp och ner bara. Sånt gör mig inspirerad och viljan att ta kontakt ökar mycket mer för mig!

Man känner sig så mycket större när man har bra och självsäker hållning, tittar upp och inte skäms för något. Det hjälper mycket av att ha ett leende och man känner sig faktiskt gladare om man ler, tro det eller ej... =)

Toberi
Guru
Guru

PreviousNext

Return to Artiklar