by BigTasty on Fri Sep 03, 2010 8:36 pm
Shit va kul jag hade igår! Jag gjorde ingenting speciellt, förutom att prata med folk, tänk att det kan va så kul.
Iallafall, drog mig in till stan och kikade förbi en videobutik ifall jag kunde hitta en target där, helt tomt på stället. Kollar på klockan och ser att det är 30min kvar tills affärerna stänger, så jag bestämer mig för att gå till en klädesbutik som jag gillar för att prata med en personalkille vid skjortorna för att få upp mitt state eller vad det heter. Står där och snackar och har kul med killen i ca 20min, vilket självklart slutar med att han lägger undan en skjorta åt mig som jag dagen efter kommer och köper =)
Butiken stänger och jag bestämmer mig för att ta en promenad runt stan, bara så där för att jag är så glad och uppvirrad! Går som sagt runt till stan och har som destination filmbutiken som jag va i innan, påvägen ler jag och hälsar på alla människor som går förbi mig - allmänt glad bara =D!
Inne i butiken hittar jag min target, en tjej som är drygt 10år äldre än mig (25-27). Ställer mig brevid henne vid en filmhylla och kollar ner i en film. Tänkte att det är nu eller aldrig om jag överhuvudtaget ska utvecklas ett enda dugg, så jag vänder mig mot henne och säger "Den här filmen jag tycker du ska hyra! sjuktbra film!" Hon blir smått förvånad och säger något som jag inte kommer ihåg. Vi byter plats och jag läser filmen som hon läste och hon tvärtom. Jag småflinar lite när jag läser filmen och hon säger att hon höll med mig om att min film verkade bra. Därefter frågar hon om jag sett den och vi börjar små prata lite.
Efter en stunds pratande kommer en jämnårig man fram och frågar om sin älskling har hittat någon film.
Fan. Aja, det va iallafall väldigt nyttiga 5minuter för mig!
En annan sak som är värd att tillägga. Jag hade bra hållning hela tiden, alltså rak rygg och upp med nacken. Konstant leende. Fan vilken bra respons man fick av det! Ska hädanefter gå runt och lee och ha bra hållning!