Jag var inte direkt nervös i början. Jag gillade det och kände mig bekväm trots allt hade min kompis sex bredvid mig! Men efter ett tag när jag tar upp kondomen, blir skiten slak. Jag kände mig frustrerad och något som slog upp mig i huvudet. "FAN HELLER, DET HÄR SKA INTE HÄNDA IGEN". Hur som helst fortsätter jag tänka. Jag ligger med en skit snygg brud och jag ska knulla henne så hårt så att hela huset brakar. Men den går fortfarande inte upp, och varför inte runka upp den. Det funkar inte heller...Testade det mesta som jag kom på, runka, föreslog av en avsugning (Dock fick jag inte det), tänkte att jag log med megan fox, försökte pulla henne och resultat blev inget bättre.
Aja jag sa det till henne, att det inte funkar och att jag var trött och jag vill sova. Hon sa inget emot det och det sket i sig.
Sen var det svårt att sova efter det hände. Jag vet inte direkt varför jag tappade lust så snabbt.
Själv så tänkte jag kanske har peniskompex, homo?, dålig självsäkerhet, jag tänkte för mycket, hon var dålig, impotens, att jag röker, jag var lite små full,erektil dysfunktion...Jag venne
Nån som har en aning?