Tjena alla!
Lite sen med att lägga upp en schematråd men det får gå. Ni som vill med hänger på. Bara att skriva här och om jag inte har ert nummer eller ni inte har mitt så skicka det i ett pm vet jag.
Kvällens tema är Rock vilket kanske inte är allas smak men jag kan lätt rekommendera det ifall ni inte provat!
Uppvärmning på ROQ vid Odenplan 20.00 för lite biljardspelandes och öldrickandes. Senare bär det iväg till Harry B James runt ca 23-23.30.
Kom till Odenplan om ni har lust att ta det lite lugnare innan. Ska väl säga att det inte är världens utbud att sarga på ROQ, möjligheten finns såklart och ibland är det riktigt bra. Men ni som vill vara säkra att kunna värma på många targets kan bli besvikna. Å andra sidan kan ni också bli positivt överraskade =)
Försök att inte använda seducerklockan den här gången ni som skriver att ni ska komma vid 20.00 =)
Hoppas på att även ni som inte vanligtvis rör er på rockklubbar sluter upp också, för jag kan varmt rekommendera den typ av människor som rör sig i de kretsarna!
Ses imorn pöjkar!