filosofi wrote:Mystery Method och Indirect Game är främst avsett för 10-poängare i LA som viftar bort killar som ger komplimanger på löpande band.
Detta är skitsnack, har du kollat på in the mind of mystery ?
Att vandra omkring i 20 - 30 - 60 min för att hitta socialproff kallar inte ja bra game;)
Sedan vänta med kinon i 10 min sen nästa steg , sen nästa etc etc
& sen slutar det med en 35 - 40 taggare som är halv på;) ja detta sker i hans dvd
http://www.youtube.com/watch?v=42A_PXAPn3k det här naturalgame;) & hälften här kanske säger att dom kan göra sådär;) ja ja kolla kroppsspråk , tonläge, non-reaktiv hela tiden etc etc , solid game imo
Grejen med Mystery Method är att han vill bevisa att man kan trigga intresse genom att verka ointresserad.
Negs är ju ett sätt att framstå som mer värd och ointresserad.
Direkt game och att ge komplimanger har inte samma effekt i LA och NY som de har i Sverige.
Kanontjejerna där är ute efter kändisar och är du inte de får du förstöra deras ego först och visa dig intressant på annat sätt.
De märker direkt om du är en nobody och då viftar de bort dig direkt om du är på de ställena där de verkligt snygga tjejerna finns.
Kan verka ytligt men de funkar annorlunda där, går du på billiga ställen i New York är de mest ganska skabbiga och feta brudar och de är ju lätta att få kontakt med direct game.
Men Mystery är lite för indirekt de kan jag hålla med om.