Hej slänger in min första FR här, det jag vill berätta om är den senaste helgen när jag verkligen hittade rätt state.
Jag tog mig in i seduction världen för ca 1-1,5 månad sedan. detta pga. Dem tjejerna jag hittade placerade mig i kompisfacket direkt, har hört flera som säger du är för snäll, men vi kan väl vara vänner. fick tag på "Spelet" och blev såld...hittade till detta forum, slukade allt! har mycket att tacka detta forum för..
Första gågen jag provade sarga ute på en klubb (mystery teknik) fick jag 2 nummer och en ena bruden smsade mig på natten och undrade om jag ville följa med henne hem? Detta är en guldgruva tänkte jag. Jag har fått gå på krogen i 3,5 år och inte lyckats med något liknande (har visserligen haft flickvän 1,5 år av den tiden) iaf. ett hopp framåt i tiden: Har sargat varje helg, försökt övervinna min rädsla för att öppna set och det har gått bättre och bättre, Har fått ett antal nummer sedan jag började. (men inte blivit mer med det)..
Helgen varit nu släppte ALLT kändes det som, Historian:
Fredag: Jag hade lite avskedsfest för en kompis som ska gå på sjön. Vi var 7 killar och 3 tjejer varav varav 2 upptagna, Ett target med andra ord, En tjej jag känt länge men inte träffat på länge (vi har varit bra kompisar sedan högstadiet.) Tänkte igenom artiklarna här om att sarga en tjejkompis, och skred till verket. Började med att försöka vara alpha hane, gick bra ( kännde mig hemma i min egen miljö) gick in för att ta för mig, berätta historier, få folk att skratta... hela stämmningen var underbart munter och jag kände mig verkligen som " killen alla skulle vilja ha" började sedan inför små-Timmaran använda kino...fick henne isolerad i köket och körde kuben med henne, Gissa vad som hände!?! jag blev helt shockad, Hon slänger armarna om mig o berättar hur glad hon var för att hon kom och att jag var en underbar människa:) GJORDE JU MIN KVÄLL!! någon timme senare gick hon och jag ut o rökte, Jag pratade väldigt mycket och fick henne att skratta, Hon frös så jag kramade om henne för värmens skull. Jag tänkte: nu måste jag ta chansen att kyssa henne, mindes hur style skrev i boken om att titta henne i ena ögat först sedan andra och sedan på hennes läppar, hon gjorde det samma o jag körde på. BINGO massa kyssar blev det. mådde så bra efter detta... fick henne dock inte att dela säng med mig, försökte genom fortsättning av kino men blev nog lite för mycket needy när jag frågade henne rakt ut 2 gånger eller kanske bad henne mer, det är väl inte bra egentligen men är lite osäker på vad man ska göra i denna situation...Hur hade ni gjort? hon skulle nämligen ligga över i soffan var det utlovat och det gjorde hon ju med tyvärr..vad hade ni försökt med?
Lördagen: Levde på min goda självkännsla från gårdagens erövring,(för mig var det ett stort steg.)
Vi gick ut i Kristianstad: träffade mycket gamla kompisar där vilket gjorde mig extremt glad, Provade på att påfågla mig lite smått med extremt uppknäppt skjorta och en del ringar och armband. dansade med polarna och kännde mig extremt lyckad, Dansade fram och tillbaka med massa energi (ovanligt nykter bör tilläggas) provade sarga lite på dansgolvet genom att dansa fram till olika tjejer, Tog dem om midjan och viskade, "kan du inte bättre" läste detta tips på forumet och det funkar verkligen utmärkt måste jag tillägga! Fick massa brudar att dansa med mig, En observation jag gjorde var att destu fler tjejer jag dansade med destu fler kom självmant och ville dansa med mig, Hamnade tillslut med en hb7 det blev ganska intimt, Mycket kino!! "kino is the shit" återigen som dagen innan provade jag att titta i ena ögat, andra och sedan läpparna, kyss!! Funkade utmärkt hon höll på att äta upp mig. vi dansade en stund och hånglade på, ville få henne av dansgolvet för att snacka lite med henne men det ville inte hon!
Då tänkte jag ignorera henne o tog tag i en av tjejerna jag dansat med innan o började bli intim med henne. då verkade föregående tjej surna till. Hon tog sin jacka o gick, Nej tänkte jag o sprang efter, frågade lite snabbt: Var ska du??
- Hem. sedan gick hon raskt. Stod kvar o visste inte vad jag skulle göra, Något tips här med kanske?? förstår inte hur bruden tänkte där alls: Jag tänkte ju bara ignorera henne en liten stund för att lyckas bättre nästa försök... men det verkade ju absolut inte funka!?!
Iaf, jag vill tacka hela detta underbara forum för vad ni gett mig, hade det varit för 2 månader sedan hade jag fortfarande stått i baren, inte vågat ta kontakt, blivit full, tagit sjukt dålig kontakt på helt fel vis. Tack vare er (till största delen har är jag inte rädd för att ta kontakt och i helgen hittade jag detta underbara state, Där jag kände mig riktigt lyckad och åtråvärd.
Mvh Emil