Jag skulle behöva tips vilken slags film man bör se med en tjej man gillar mycket och redan träffat relativt många gånger. Vore skräckfilm bäst elelr mer romantisk film bättre?
/Metelo

Sticky wrote:tror du kommer få olika svar på den där beroende på hur man ser på saken. En skräckis kan ju vara riktigt bra om tjejen är iaf lite rädd av sig, då är det ju bara att hoppa lite närmare å låta henne ta tag
En romantisk film kan ju vara bra för att få henne i "rätt" känsloläge men då ska det ju vara en bra film som berör och inte någon av alla de tusen skitfilmer som finns hehe
Personligen skulle jag ta en skräckis för att jag gillar den genren bättre (även om det ibland är jag som är mest rädd)
Fast d´å kan ju iofs jag krypa närmare
Sen kan man ju diskutera om det verkligen spelar någon roll vilken sorts film det blir. Om ni redan träffats mycket är det ju bättre att fixa en mysig stämning och kanske köra igång med lite kino. Då kommer nog filmen spela mindre roll
Vet inte om det hjälpte så mkt, blev varken a eller bmen lycka till!

zocstyle wrote:Apalle: Beskriv gärna vad du tycker är AFC med det Sticky skriver? Jag förstår inte vad det är för fel att kolla på en skräckis eller en romantisk film för att skapa stämning och närhet. Däremot så finns det ju klart bättre sätt än att kolla film för att just komma nära en person och uppleva något intimt, men varför skulle detta vara fel? Skräckis har gett mig goda resultat förut, romantisk film också.
Detta är något hon är van vid, för såhär går NORMAL seduction till. Man lägger sig i sängen, kollar film och avslutar med sex. Kan du toppa det hela med BRA sex, eller några fina komplimanger så kan du garanterat bli bättre än många av de killar hon har haft tidigare i samma situation... som har kollat film, och sedan avslutat med en dålig rutin
Man behöver inte göra det hela svårare än vad det är.

Users browsing this forum: Google [Bot], Nerikaspua and 1 guest